Regulamin sklepu internetowego karbonowe.pl
- Postanowienia ogólne
- Zasady rejestracji w Sklepie Internetowym
- Procedura składania Zamówień
- Sposoby i terminy płatności za Produkt
- Koszt i warunki dostawy Produktu
- Zasady składania Reklamacji
- Pozostałe prawa i obowiązki stron Umowy Sprzedaży
- Prawo odstąpienia od umowy
- Zasady ochrony danych osobowych
- Postanowienia końcowe
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem no-limited.pl, zwanym dalej „Sklepem Internetowym” jest Damian Demkowicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą No Limited Sp. z o.o. z siedzibą w Sokołowie przy ul. Kąty Trzebuskie 219, 36-050 Sokołów NIP: 5170444856
Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@nolimited.pl, oraz pod numerem telefonu: +48 690 674 333
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
- Definicje:
-
- DZIEŃ ROBOCZY ? jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA ? Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT ? osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- NEWSLETTER ? Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT ? rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- REGULAMIN ? niniejszy regulamin sklepu internetowego. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) ? serwis internetowy dostępny pod adresem www.karbonowe.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA ? Damian Demkowicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą No Limited z siedzibą w Kamieniu przy ulicy Kamień 634, 36-053 Kamień. Numer EORI PL687168566500000, NIP: 6871685665, REGON: 180 187 237
- UMOWA SPRZEDAŻY ? umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu
- USŁUGA ELEKTRONICZNA ? usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGODAWCA ? podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA ? ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827 ze zm.)
- ZAMÓWIENIE ? oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- ZASADY REJESTRACJI W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Proces rejestracji służy utworzeniu Konta Klienta. W tym celu należy wykonać trzy kolejne kroki.
-
- Wypełnić Formularz Rejestracyjny, gdzie niezbędne jest podanie aktywnego adresu e-mail, ustawienie loginu oraz hasła.
- Kliknięcie przycisku ?Załóż konto?
- Potwierdzenie chęci założenia Konta poprzez kliknięcie w przesłany automatycznie link potwierdzający. Link zostanie przesłany na podany w procesie rejestracji adres poczty e-mail.
- Konto Klienta dostępne jest dla zarejestrowanych Użytkowników po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła. Konto umożliwia zamawianie towaru, śledzenia stanu realizacji zamówienia, zmianę i edycję danych osobowych, itp.
- Rejestracja jest dobrowolna i bezpłatna.
- Klient w każdej chwili może zrezygnować z korzystania z Konta. Usunięcie Konta odbywa się po wysłaniu do Usługodawcy stosownego żądania. Można tego dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@nolimited.pl.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli:
-
- Klient nie logował się na Konto lub nie złożył zamówienia w ciągu 12 miesięcy od ostatniej aktywności.
- cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu Internetowego
- działalność Klienta jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich
- otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności
- uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Klienta o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta
- Klient dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych
- Klient w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu
- podane przez Klienta dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail (przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 9 lit. g. należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych)
- W przypadku rozwiązania umowy o świadczeniu usług elektronicznych przez Usługodawcę, stosowne oświadczenie zostanie wysłane na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w procesie rejestracji. Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony Usługodawcy ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu jego zgody.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta. Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 7 i 9 wynosi 14 dni.
- PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
- Podczas składania zamówienia Klient wypełnia Formularz Zamówienia podając prawidłowe dane kontaktowe, w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres poczty e-mail.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Usługodawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail.
- W trakcie składania zamówienia Klient może wyrazić zgodę na umieszczenia danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia. Klient będzie również informowany na bieżąco o statusie zamówienia, poprzez stosowne wiadomości przesyłane na jego pocztę e-mail.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia jest równoznaczny z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem, lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji ?za pobraniem?.
- SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
- Klient może wybrać następujące formy płatności:
-
- Płatność z góry:
- Kartą kredytową w terminie 7 dni od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. Honorowane przez Usługodawcę karty kredytowe to Visa i Master Card
- Przelewem w terminie 7 dni od momentu zakupu poprzez:
- wpłatę na rachunek bankowy udostępniony poprzez serwis PayU
- poprzez rachunek bankowy sklepu (wysyłany w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia)
- Wpłaty w formie dowolnego przelewu bankowego lub pocztowego
-
- Płatność przy odbiorze:
- Pobranie ? kurier Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej przynosząc przesyłkę pobiera kwotę w takiej wysokości, jaka była zatwierdzona przy składaniu zamówienia
- KOSZT I WARUNKI DOSTAWY PRODUKTU
- Produkt dostarczany jest Klientowi przesyłką kurierską.
- Przy odbiorze Klient winie zwrócić uwagę na stan przesyłki. W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła.
- Sposób przesyłki oraz jej koszty nie wiążą kupującego, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI
- Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy za pośrednictwem widomości przesłanej na adres e-mail lub poprzez wykorzystanie odpowiedniej funkcjonalności witryny Sklepu Internetowego. Przed wysłaniem towaru Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą w celu ustalenia terminu wezwania kuriera po odbiór przesyłki.
- Dokumenty reklamacyjne powinny zawierać kserokopię dowodu zakupu, wypełniony formularz reklamacji/zwrotu oraz kartę gwarancyjną, jeżeli Klient zamierza skorzystać z uprawnień gwarancyjnych. Do reklamowanego Produktu powinien zostać również dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją, w której dana usterka występuje.
- Reklamowany towar powinien posiadać pełne, oryginalne wyposażenie oraz oryginalne opakowanie, umożliwiające bezpieczny transport. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego)
- Klient może przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.
- Klient traci swoje uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży nie zawiadomi o tym Sprzedającego. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
- POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON UMOWY SPRZEDAŻY
- Jeżeli zamówiony przez Klienta Produkt nie jest dostępny w Sklepie Internetowym, Usługodawca może w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, odstąpić od umowy i zwrócić całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną.
- Do zakupionego Produktu dołączane są: dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz karta gwarancyjna producenta lub dystrybutora – o ile producent lub dystrybutor udziela gwarancji, obowiązująca na terenie Polski. Karta gwarancyjna bez dowodu zakupu jest nieważna. W razie jego zagubienia lub zniszczenia, kupujący winien skontaktować się niezwłocznie ze Sklepem Internetowym w celu uzyskania zastępczego dowodu zakupu. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi ? od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
- ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów Sklepu Internetowego jest Usługodawca.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.05.2016
- Klienci posiadający Konto w Sklepie Internetowym zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
- W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu przez Klienta, w szczególności po wprowadzeniu zmian, zakupy w Sklepie Internetowym nie są możliwe. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.),ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.)
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).